fbpx

Terug naar overzicht

Fine Fleur People, not yet another recruitment agency

FineFleur
Carlos Koffie Logo

D
E
L
E
N

Facebook
LinkedIn
Twitter

Ruth en Katleen zijn oprichtsters van Fine Fleur People. Ze helpen bedrijven die op zoek zijn naar HR-interim managers voor tijdelijke ondersteuning. Ruth en Katleen hebben 25 jaar ervaring opgebouwd in het bedrijfsleven en besloten tijdens de gekke coronajaren om een sprong te wagen en hun eigen bedrijf op te richten.

“De rode draad door mijn carrière is mijn passie voor mensen. Daarom besloot ik tijdens die twee gekke coronajaren om samen met Katleen Fine Fleur People op te richten.” – Ruth

“Ik vind het belangrijk om de juiste mensen op de juiste plaats te hebben, te zorgen dat ze kunnen blijven leren en bij te dragen aan hun werkgeluk. Dat je kan doen waar je goed in bent én dat je er plezier in hebt. Voor de kandidaten en interim-managers die bij Fine Fleur People aankloppen doe ik net hetzelfde.”- Katleen

Ze wilden niet zomaar yet another recruitment agency oprichten. Het verschil zit ‘m in het vleugje VIP-service dat ze aanbieden. “Je kent het wel: In de salesfase met ervaren HR-professionals praten, om daarna te ontdekken dat een junior op zoek gaat naar de juiste kandidaat voor jouw hyperbelangrijke vacature?  Daarvoor hoef je bij ons nooit bang te zijn. Wij brengen elke sourcing-opdracht zélf tot een goed einde.” -Katleen

Ruth en Katleen hebben doorheen de jaren een groot professioneel netwerk opgebouwd en vertrouwen op positieve mond-tot-mondreclame. Nieuwe bedrijven die vacatures willen laten invullen komen op een organische manier binnengedruppeld. Echter, Ruth en Katleen willen graag verder uitbreiden en daarom stelden ze de vraag aan Redstone of wij hen ook digitaal op de kaart willen zetten.

Op Fine Fleur People kan je rekenen. Katleen en ik brengen elke zoektocht naar kandidaten zélf tot een goed einde. 

Eigenaar Ruth Janssens // Fine Fleur People

Boeiende thema’s bepalen voor online content

Als team zijn we bij Redstone onder de indruk van ervaren HR-professionals Ruth en Katleen. Samen met hen destilleren we de sterke punten van Fine Fleur People en bouwen we aan de thema’s waarrond de content zich online zal afspelen.

Aantrekken

Om nieuwe mensen aan te trekken, leggen we uit wie Ruth en Katleen zijn en wat hun missie en visie is. Daarvoor hebben we enkele filmpjes gemaakt, waarvan we video shorts op LinkedIn posten en gebruiken in combinatie met growth marketing. Ook bouwen we hun organische contentkalender voor LinkedIn en verzorgen we de posts. Deze halen veel likes, je kan het hier met je eigen ogen zien.

Overwegen

Voor mensen die Fine Fleur People al kennen, maar om de een of andere manier nog niet overtuigd zijn, posten we meer info in verband met hun methodologie, ervaringen van bedrijven die hun Fine Fleur via Ruth en Katleen gevonden hebben en ervaringen van geplaatste kandidaten.

Converteren

Voor potentiële kandidaten en bedrijven die welbekend zijn met Fine Fleur People en hun visie geweldig vinden, is het belangrijk dat er voldoende “call-to-actions” gepresenteerd worden. Dit wil zeggen dat we regelmatig nieuwe vacatures of nieuwe beschikbare interim-managers online in de verf zetten.

Ruth en Katleen merken zelf dat ze meer aanvragen krijgen om vacatures op te vullen én sneller kandidaten vinden. De sleutel tot succes was in hun geval om hun authenticiteit en persoonlijkheid in de verf te zetten. Dat is het strafste aan Fine Fleur People. Je krijgt een ontzettend persoonlijke service en op elk moment word je blij van hun persoonlijke touch met een vleugje humor, wanneer dat gepast is.

GIJ WILT DA OOK?

Op zoek naar een digitale boost die jouw bedrijf ook digitaal op de kaart zet? Boek hier je belmoment in met onze experten. 

Delen

FacebookLinkedInTwitter

Terug naar overzicht